• (Android) Wild Castle TD - Grow Empire פריצת מטבעות ללא הגבלה

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Wild Castle TD - Grow Empire ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Wild Castle TD - Grow Empire IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ פריצת מטבעות ללא הגבלה ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Wild Castle TD - Grow Empire 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    פשוט לחץ ונצח, מעט מאוד אפשרויות אסטרטגיות. צריך לפשט.

    Wild Castle TD - Grow Empire არკადული gehe

    משחק מהיר ומושקע

    משחק טוב

    זה כיף אבל יש עקומת התקדמות תלולה ככל שמתקדמים

    משחק מדהים! רק בעוד חצי שעה, בוא נראה אם הם ינסו לתפוס מזומנים.

    זה ממש כיף. התמכרתי לזה וגם הפרסומות אינן פולשניות. הם מתגמלים אותך בזהב אם תחליט לצפות בהם

    מאוכזב מאוד, ביצע רכישה עבור Regal Token Pack. הם לקחו את הכסף ואני לא מקבל כלום. יצר קשר עם התמיכה ללא שידור חוזר

    מבקש כל הזמן לצפות בסרטונים רק כדי לא לקבל את התגמולים המוצעים, ובנוסף לכך, זו אותה הוספה שוב ושוב. הורג אותי! בנוסף להמונים שחוזרים על עצמם שעם ביצוע פשוט תנצח בכל פעם מחדש. חוץ מזה זה רוצח זמן!

    שילמתי עבור חבילת ההתחלה המלכותית והיא לא מופיעה במשחק שלי. תקן את זה או תחזיר לי את הכסף שלי.

    זה טוב אבל אני מעדיף לגדל את קאסל

    אם רק המפתחים היו מקשיבים לבסיס המעריצים. העדכון האחרון שלך שינה ממש את המאנה שהתקבלה לכל שדרוג של טירה, כמו גם את המאנה המשמשת כל מחלקה. כשאני משחק מחדש רמה, תוך שימוש בכל הגיבורים שלי, יכולתי לשרוד בגל 25,000 (טופ 6) ונשאר בערך חצי מהמאנה שלי. לאחר העדכון, אני אוכל את כל המאנה שלי באמצע הקרב ובקושי יכול לחזור על שלב עכשיו, מה שעוצר לחלוטין את ההתקדמות שלי עכשיו במשחק. בדרך כלל זה דבר טוב להקשיב לאנשים שמשחקים את המשחק שלך הכי הרבה, אולם מעולם לא ראיתי שום פעילות ב-subreddit משלך שיצרת. העדכון הזה מזויף, השדרוגים שאתה מציע כעת הם כל כך תהומיים. אם אתה משחק במשחק הזה יותר משבוע, זה נהיה משעמם ביותר והמפתחים כנראה לא מעודדים לשחק במשך תקופות ארוכות, או סתם רוצים שהם יזרקו עליהם כסף עבור IAP. לא ככה יוצרים משחק וידאו. כמפתח בעצמי, אני לא יכול להבין את ההיגיון שלך לשינויים שאתה עושה במשחק הזה. ברור שאתה לא עושה מספיק בדיקות משחק, או שאתה לא חושב שהשחקנים שלך משקיעים מחשבה כמו שהם עושים במשחק.

    המשחק הזה הוא באמת מדהים אבל לוקח קצת זמן לטעון

    עד כאן משחק הגנת מגדל נהדר. התקדמות מהירה ומספיק אפשרויות לבנייה מסוגים שונים.

    Wild Castle TD - Grow Empire Zręcznościowe jwf

    הגנת מגדל כיפית מאוד, הרבה דברים לעשות וקל אבל להישאר מהנה. בנוסף, אין פרסומות. בסך הכל אחד ממשחקי ההגנה של המגדל הנייד הטובים ביותר ששיחקתי.

    Wild Castle TD - Grow Empire არკადული gehe

    Superhero Rescue: Spider Games מזג האוויר njg

    וואו!!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :